HVORDAN HANDLER DU MED OSS

 

  1. Velg den varen eller varene som du vil kjøpe og legg den i handlekurven. Gå til kassen.
  2. Logg på eller opprett en konto.
  3. Velg betalingsmåte.
  4. Fyll ut personopplysningene dine og velg leveringsmåte.
  5. Klikk deretter på "gjennomfør kjøp" for å avslutte og godkjenne bestillingen.

Alle pakkene vi sender er forsikret. Er pakken og/eller innholdet skadet ved mottak bør du melde ifra til oss med en gang. Har du hentet ut og åpnet pakken og oppdager en skade så kontakt oss. Transportskader må reklameres til oss innen rimelig tid fra feilen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Reklamasjon som skjer innen 2 måneder fra kjøpsdato anses alltid som innen rimelig tid. Ta alltid vare på kvitteringen til returen er avklart. 

Forbrukerombudet gir deg rett til å reklamere en vare innen tre år, under forutsetning av at varen hadde feil ved leveringen. Eventuelle feil skal meldes innen rimelig tid, med rimelig tid menes innen to måneder fra kjøpsdato. Reklamasjonsretten gjelder uansett om feilen er synlig eller skjult. Ved tvister som vi ikke lykkes med å løse sammen, anbefaler vi at du henvender deg til Forbrukerombudet. Vi følger alltid deres avgjørelser.

Send oss en e-post når du vil returnere eller reklamere på en vare du har bestilt hos oss.

Har du sendt inn en vare – retur eller reklamasjon vil du alltid få tilsendt en e-post når vi har mottatt varen. I e-posten får du opplysninger om den videre prosessen i forbindelse med behandlingen av din retur/reklamasjon.



TILBAKE TIL TOPPEN