Ofte stilte spørsmål

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Her finner du svarene på de mest vanlige spørsmålene som stilles til The Urban Legend kundeservice.

Hvor er ordrebekreftelsen min?
Hvis du ikke har fått en ordrebekreftelse, bes du kontakte Kundeservice.

Kan jeg avbestille varer jeg har bestilt?
Det er ikke mulig å avbestille en ordre.

Dersom det har skjedd en feil, som f.eks. at kontoen viser at det er opprettet flere bestillinger enn du faktisk har gjort, vennligst kontakt kundeservice.

Hvor er mine varer?
Hvis du kun har mottatt en del av bestillingen din og ikke har fått informasjon om hvorfor, vennligst kontakt vår kundeservice for å finne ut av hva som har skjedd med resten av din bestilling.

Kan jeg legge varer til ordren?
Det er dessverre ikke mulig å legge til varer på en avsluttet bestilling. Ønsker du flere varer må du opprette en ny bestilling.

Hvorfor kan jeg ikke logge på min konto?
Det er viktig at du skriver brukernavn og passord på akkurat samme måte som da du registrerte deg. Hvis du har glemt brukernavnet og/eller passordet ditt, kan du benytte gjenopprettelsesfunksjonen. Den sender informasjon til den e-postadressen du brukte da du registrerte deg. Klikk her hvis du har glemt passordet ditt.

Det kan også hende at du forsøker å logge på feil land. Vennligst kontroller at du har valgt det landet som du bor i, og som du har registrert deg med.

Kan jeg endre min e-postadresse?
For å endre e-postadresse bes du sende følgende informasjon til vår kundeservice.

www.theurbanlegend.no

Forsett å handle
Din bestilling

Din handlekurv er tom

Sale

Unavailable

Sold Out