Questions & Answers

Kontakt

Hvordan kan jeg kontakte The Urban Legend nettbutikk?

Hvis du har noen spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss; vi er glade for å hjelpe. Våre eksperter er tilgjengelige 7 dager i uken for å svare på alle spørsmålene du måtte ha.

Kontakt: Shop@theurbanlegend.no eller click here

Hvor lang tid tar det å få svar?

Vi har som mål å svare på alle spørsmål og henvendelser innen 48 timer.

Produkter

Hvordan finner jeg riktig størrelse?

Vi anbefaler at du sjekker størrelsesguiden på produktsiden. På den måten vil du finne den perfekte størrelsen for deg.

Serien eller produktet jeg ønsker er utsolgt, hva gjør jeg nå?

Bli med i vårt nyhetsbrev, så blir du automatisk varslet så snart varen er tilbake på lager.

Bestillinger og betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke?

Du kan betale med Visa, Mastercard, Vipps (kun for Norge), Klarna, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex og PayPal.

Hvordan kan jeg avbestille bestillingen min?

Vi kan dessverre ikke endre detaljene på bestillingen din etter at den er lagt inn, da vi behandler og pakker bestillingen din så raskt som mulig.

Hvis varen ikke passer, vennligst returner den til oss for riktig størrelse.

Vil jeg motta en bestillingsbekreftelse?

Du vil motta en bestillingsbekreftelse på e-post umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen. Denne e-posten inneholder bestillingsnummeret (bestående av 4 sifre), en oppsummering av bestillingen og leveringsadressen.

Jeg har oppgitt feil adresseopplysninger, kan dette endres?

Dessverre kan vi ikke endre detaljene i bestillingen din etter at den er lagt inn, ettersom vi behandler og pakker bestillingen din så raskt som mulig. For å være sikker, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for å diskutere mulige løsninger.

Frakt

Hvilke land sender dere til?

Vi leverer over hele verden.

Hva er leveringstiden?

Hvis du er i Norge, er leveringstiden 3-5 dager, og for internasjonale bestillinger kan det ta 7-11 dager.

Hva er fraktkostnadene?

All informasjon om leveringstider og fraktkostnader finner du på følgende side: https://www.theurbanlegendshop.no/policies/shipping-policy

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Så snart pakken din er sendt, vil vi sende deg en e-post med et sporingsnummer. Her kan du finne statusen på bestillingen din, og om nødvendig gi fraktselskapet ytterligere instruksjoner.

Jeg har ikke mottatt bestillingen min, hva bør jeg gjøre?

Har du ikke mottatt bestillingen din? Beklager å høre det! Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en ordrebekreftelse med ordrenummeret. Samme dag blir bestillingen din sendt. Da vil du motta en e-post med sporingsinformasjon for å følge pakken.

Har du ikke mottatt denne e-posten, eller er statusen på pakken uklar?

Vennligst kontakt oss på: Shop@theurbanlegend.no.

Min sporingsinformasjon viser at bestillingen min har blitt returnert. Hva bør jeg gjøre?

Vennligst kontakt oss på shop@theurbanlegend.no. En av våre kundeservicemedarbeidere vil undersøke hva som har skjedd og finne en løsning så raskt som mulig.

Retur og bytte

Hva er returvilkårene?

Returperiode
Vi opererer med en returperiode på 30 dager, hvor kunden kan returnere pakken uten å oppgi noen grunn. Disse 30 dagene starter når pakken er mottatt. Vær oppmerksom på at returpakker må sendes tilbake til oss innenfor disse 30 dagene.

Returvilkår
Alle varer må returneres til oss i ubrukt, uåpnet eller uvasket tilstand, egnet for videresalg, med merkelappene fortsatt festet til varen. For varer kjøpt på salg eller med rabatt tilbyr The Urban Legend Shop ikke refusjon. Disse varene kan kun byttes mot en annen vare fra kolleksjonen eller omgjøres til tilgodelapp. Fraktkostnader refunderes ikke.

Hva er returkostnadene?

Retur skjer på egen regning og avhenger av hvilken fraktleverandør du bruker og hvilket land du returnerer pakken fra.

Hvordan kan jeg bytte eller returnere bestillingen min?

Bytte eller retur av en bestilling er veldig enkelt. Send en e-post til Shop@theurbanlegend.no innen 14 dager etter mottak av bestillingen din, hvor du angir at du ønsker å bytte ett eller flere produkter.

Vi vil sende deg returinstruksjonene med en gang. :)

Hvor lang tid tar det å bytte et produkt?

Etter at din returpakke er mottatt av vårt lager, vil vi behandle returen din innen 10 dager. I de fleste tilfeller vil byttet bli utført i løpet av noen få dager. Du vil alltid motta en bekreftelses-e-post med en sporingskode når din nye bestilling er sendt.

Hva kan jeg gjøre hvis produktet jeg ønsker å bytte til ikke lenger er tilgjengelig?

Spør vårt kundeserviceteam om mulighetene. Vi vil gi deg en oppdatering om når vi forventer å kunne levere produktet. Hvis du allerede har opprettet en retur og produktet er utsolgt, vil vi kontakte deg og samarbeide med deg for å finne en løsning.

Hvor kan jeg finne ordrenummeret mitt for å registrere returen min?

Ordrenummeret ditt finner du i bekreftelses-e-posten du mottok etter at du la inn bestillingen. Dette er en firesifret kode. Hvis du ikke har mottatt denne e-posten korrekt, vil vår kundeservice gjerne hjelpe deg.

Hva bør jeg gjøre hvis et produkt blir levert med feil eller skade?

Dessverre hender det noen ganger at et produkt blir skadet under frakt eller produksjon. Vi ønsker selvfølgelig å løse dette for deg. Vennligst send en melding til shop@theurbanlegend.no med et bilde av feilen eller skaden. Vår kundeservice vil jobbe med deg så raskt som mulig for å finne en løsning.

Hva bør jeg gjøre hvis jeg ønsker å returnere bestillingen min etter at returperioden er utløpt?

Vi opererer med en returperiode på 30 dager, hvor kunden kan returnere pakken uten å oppgi noen grunn. Disse 30 dagene starter når pakken er mottatt. Vær oppmerksom på at returpakken må sendes tilbake til oss innenfor disse 30 dagene. I det usannsynlige tilfellet at dette ikke er mulig, tilbyr vi deg muligheten til å bytte produktet mot en erstatning eller få en tilgodelapp. Vennligst kontakt kundeservice for å høre om mulighetene.

Hvor lang tid tar en refusjon?

Vi gjør vårt beste for å behandle returer så raskt som mulig. Etter at vi har mottatt returen din på vårt lager, behandler vi den innen 10 virkedager. På sporingsinformasjonen du mottar med returforsendelsen, kan du se når pakken har ankommet vårt lager. Fra da av begynner de 10 virkedagene. Når refusjonen er gjennomført, vil du motta en melding om dette. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 3 dager før refusjonen er synlig på bankkontoen din.

Presse & Karriere

Hvordan kan jeg kontakte dere for pressehenvendelser?

For pressehenvendelser, vennligst kontakt oss på: info@theurbanlegend.no.

Hvordan kan jeg kontakte dere for henvendelser angående karrieremuligheter?

Så flott at du er interessert i å jobbe hos The Urban Legend Shop! Vennligst send oss en melding på info@theurbanlegend.no, så vil vi komme tilbake til deg så raskt som mulig.